مجله اینترنتی هومان

مطالب سرگرمی علمی اموزشی و ....

مجله اینترنتی هومان

مطالب سرگرمی علمی اموزشی و ....

سیم کارت دائمی ایرانسل و قرعه کشی 200 میلیون تومانی

اپراتور ایرانسل که سالیان زیادی در زمینه سیم کارت فعالیت داشته و بسیار اپراتور خوب و پر مزایایی است که امروزه قرعه کشی بزرگی را برگزار کرده این قرعه کشی شامل 200 میلیون تومان است که شرایط برای ثبت نام در قرعه کشی به این صورت است که شما با خرید سیم کارت ایرانسل مخصوصا سیم کارت ایرانسل با پیش شماره 935 شما به صورت خودکار در قرعه کشی ثبت نام شده و با خرید سیم کارت های جدید شانس شما در بردن قرعه کشی بیشتر میشود . خب خرید این سیم کارت ایرانسل به جز شانس برد در قرعه کشی مزایایی دیگر مانند 20 گیگابایت اینترنت 6 ماهه 900 دقیقه مکالمه رایگان به مدت 6 ماه 900 عدد پیامک رایگان و به مدت 6 ماه مکالمه نیم بها با هر نوع سیم کارت یا اپراتور.ما میتوانیم سه روش برای خرید انواع سیم کارت ایرانسل به شما بگوییم اولین گزینه مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه به سایت ایرانسل و به نمایندگی های ایرانسل در هر نقطه از کشور مراجعه کنید.

قرعه کشی 200 میلیون تومانی ایرانسل

بر اساس این طرح خریداران سیم کارت دائمی ایرانسل با خرید یک سیم کارت با پیش شماره ویژه و خاطره انگیز 0935 و پیش شماره های دیگر نه تنها می توانند از بسته های متنوع این نوع سیم کارت ها لذت ببرند؛ بلکه امکان شرکت در قرعه کشی 200 میلیون تومانی ایرانسل را نیز داشته و می توانند یکی از برندگان خوش شانس این قرعه کشی باشند.

 

مزایای خرید سیم کارت دائمی ایرانسل

در حال حاضر این سیم کارت دائمی ایرانسل تنها با قیمت 60  هزار تومان قابل خریداری می باشد و از بسته خوش آمد زیر برخوردار است:

·        20 گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار 6 ماه

·        900 دقیقه مکالمه رایگان با تمام خطوط داخلی کشور به مدت 6 ماه

·        900 پیامک رایگان به تمام خطوط داخلی کشور با اعتبار  6 ماه

·        6 ماه مکالمه نیم بها به تمام خطوط داخلی کشور ( دقیقه ای 30 تومان )

البته بنا بر اعلام روابط عمومی اپراتور ایرانسل تمام خریداران سیم کارت دائمی ایرانسل، علاوه بر برخورداری از امکانات فوق در قرعه کشی 200 میلیون تومانی ایرانسل شرکت داده شده و می توانند یکی از 10 برنده خوش شانس این قرعه کشی باشند.

 

نحوه خرید سیم کارت دائمی ایرانسل

اگر تمایل دارید که سیم کارت دائمی ایرانسل را تهیه نموده و در جشنواره 2 میلیارد ریالی این اپراتور شرکت کنید و یکی از 10 برنده خوش شانس این قرعه کشی باشید؛ می توانید با استفاده از روش های زیر نسبت به خرید سیم کارت اقدام نمایید:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل من

·        مراجعه به نمایندگی های فروش ایرانسل در سراسر کشور

·        تماس با شماره 600  از خطوط ایرانسل و شماره 09366000000 از سایر خطوط

 

نکات و شرایط مهم:

·        دریافت سیم کارت دائمی ایرانسل تنها برای متقاضیان بالای 18 سال امکان پذیر است.

·        آبونمان سیم کارت های دائمی ایرانسل برای روزهای فعال می باشد و این مبلغ در حال حاضر برای یک دوره کامل 15،000 ریال می باشد.

·        در حال حاضر دوره پرداخت صورت حساب سیم کارت های دائمی ایرانسل دو ماهه می باشد. ( دوره پرداخت از ابتدای ماه فرد تا انتهای ماه زوج بعدی محاسبه می شود )

·        در صورتی که مشترک به صورت اینترنتی و با استفاده از خدمات فروشگاه ایرانسل اقدام به خرید سیم کارت کرده باشد؛ باید توجه کند صحت و مسئولیت کلیه اطلاعات ثبت نامی و مدارک ارسالی و تطابق با مشخصات هویتی اشخاص کاملا بر عهده خود مشترک است و هر گونه پیامد احتمالی متوجه خود شخص می شود.

·        در صورتی که مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل بدهی خود را به مدت یک سال از زمان مسدودیت خط، پرداخت نکند، مطابق با شرایط ذکر شده در قرارداد مشترکین دائمی و مصوبه شماره 3 جلسه 207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تخلیه خط انجام شده و امتیاز سیم کارت سلب می گردد.

·        ارائه کد پستی 10 رقمی صحیح مطابق با نشانی در زمان ثبت نام الزامی می باشد.

 

در حال حاضر امکان ارسال عادی ( 7 روز کاری ) یا تحویل سریع سیم کارت وجود دارد که لازم است؛ مشترک در زمان ثبت نام نوع تحویل سیم کارت را انتخاب نماید. البته در هر صورت در هنگام مراجعه مامور تحویل سفارش، فردی که سیم کارت به نامش ثبت شده باید حضور داشته و یکی از مدارک شناسایی معتبر و یک نسخه کپی از فرم ثبت نام را به مامور ارائه کند.

با توجه به این که سیم کارت های دائمی ایرانسل به علت ارائه خدمات و سرویس های خاص از سیم کارت های پرطرفدار ایرانسل می باشد؛ در حال حاضر این سیم کارت ها تحت عناوین مختلف و با هدایای بخصوص در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. بنابراین اگر به وب سایت ایرانسل مراجعه نمایید؛ علاوه بر پیش شماره های فوق، سیم کارت دائمی 0900 ایرانسل تحت عناوین سیم کارت دائمی 0900 تک ستاره ، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره، پنج ستاره و شش ستاره در دسترس علاقمندان می باشد و آنها در صورت تمایل می توانند بسته به نیاز و سلیقه خود از بین شماره های دائمی قابل ارائه، شماره ای متناسب با نیاز و بودجه خود تهیه نموده و از آن استفاده نماید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد