مجله اینترنتی هومان

مطالب سرگرمی علمی اموزشی و ....

مجله اینترنتی هومان

مطالب سرگرمی علمی اموزشی و ....

پنج چیزهایی که یک کودک درباره فرودگاه بین المللی دبی می‌داند که شما نمی‌دانید


۷ آکواریوم برتر دنیا - کجاروواقع شده در جزیره ی بلو واترز، یک مجمع الجزایر جدید ساخته ی دست بشر در جنوب دبی، این چرخ و فلک جاذبه ی اصلی جزیره در میان دیدنی های دیگر از جمله مراکز تفریحی و اقامتی می باشد. برای رفتن به چرخ و فلک دبی میتوانید با مترو خط قرمز در نزدیکترین ایستگاه یعنی «DMCC» پیاده شوید و پس از حدودا ۳۰ دقیقه پیاده روی، به آنجا خواهید رسید. باید به اطلاع شما برسانیم که اگر قصد دارید از کل مجموعه لگولند دیدن کنید، ممکن است زمان کافی برای بازدید از پارک آبی لگولند را نداشته باشید. اگر شما یکی از کسانی هستید که قصد اقامت در هتل جمیرا تاورز را دارید جالب است بدانید که در هتل جمیرا از سرویس رایگان رفت و برگشت به مراکز خرید دبی، مرکز شهر دبی و … برنامه ریزی شهری او در العین کمک کرد تا اطمینان حاصل شود که امروز این شهر یکی از سبزترین شهرها در عربستان است. شکل ساختمان آیندهنگرانه است و از مسیر جدیدی از ساختمانسازی رونمایی میکند که کاملا با برجهای بلند شهرها تفاوت دارد. در این محل کفشهایی از بهترین برندهای روز دنیا به فروش میرسد.بنگ اند اولافسن: این فروشگاه شعبه یک شرکت دانمارکی تولیدکننده کالاهای الکترونیکی است که انواع محصولات صوتی، تلویزیون و تلفن را عرضه میکند. جمیرا ساحلی مسکونی است که به سه بخش جمیرای شرقی، جمیرای غربی و همین طور جمیرای مرکزی تقسیم می شود؛ بخش غربی و شرقی ساحل برای شنا کردن و غواصی بهترین انتخاب است و در طول ساحل نجات غریق هایی نیز برای حفاظت بیشتر نظارت دارند؛ البته قسمت های مخصوص شنا علامت گذاری شده است و در قسمت هایی نیز از علامت خطر استفاده شده که بهتر است به آن مناطق نروید؛ اما قسمت مرکزی بیشتر مختص تفریحات آبی مانند جت اسکی، موج سواری و تفریحات آبی دیگر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به بلیط ها و تفاوت های آن می توانید در واتساپ با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید. شرکت بازرگانی IRdelivery با سالها تجربه در زمینه تجارت بینالمللی، کلیه مراحل خرید، انبارداری، حمل و نقل و ترخیص کالا را برای شما انجام میدهد. برای این منظور، موزه آینده دبی برای دانشجویان و دانشمندان جهت ارائه دوره های آموزشی و کارآموزی های متنوع کاربرد زیادی دارد تا بتوانند در زمینه های علمی و فناوری، تحقیقات خود را انجام دهند و نتایج آنها را به اشتراک بگذارند. علاوه بر غذاهای دریایی که حسابی طرفدار دارند، میتوانید دسرهای معروف این رستوران همچون ترامیسوی کلاسیک یا کانولی سیسیلی با فیلینگ ریکوتا را سفارش دهید.رستوران پپرمیل: «پپرمیل» (Peppermill) واقع در طبقه دوم، با استفاده از دستورهای سنتی آشپزی و تلفیق آنها با روشهای جدید، دیدگاهتان نسب به ادویههای هندی را تغییر میدهد. «کیدزانیا» (kidzania) به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع، نمونه کوچکی از یک شهر واقعی با خیابانهای آسفالت، فرودگاهها، کارخانهها، رستورانها و تئاترها است که به کودکان دو تا ۱۶ ساله اجازه میدهد، بیش از ۴۰ حرفه مختلف در دنیای واقعی نظیر وکالت، پزشکی، آتشنشانی، روزنامهنگاری، آشپزی یا خلبانی را تجربه کنند و آنها را به روشی سرگرمکننده یاد بگیرند. از دیگر جذابیت این پارک ها می توان به فضای سرسبز، فستیوال ها و مراسم متنوعی که در آنها برگزار می شود، اشاره نمود. علاوه بر فستیوال شامل نمایشگاه های هنری ، برنامه های موسیقی و.. در اینجا میتوانید از میان بهترین برندهای جواهرات اروپایی و ایتالیایی و همچنین مغازههای محلی الماس و طلا بخرید.لوازم آرایشی و عطر: مغازههای متعددی در زمینه لوازم آرایش و عطر در طبقات همکف و اول مشغول به کار هستند که معروفترین برندهای آرایشی و زیبایی جهان را میفروشند.وسایل الکترونیکی: طیف وسیعی از محصولات الکترونیکی با کیفیت عالی در این محل ارائه شده است که شامل تلفنهای هوشمند، رایانه، دوربین دیجیتال، پهپاد و غیره میشود.

این بزرگراه عریض هشت بانده با برجهای بلند شیشهای، کرومی و استیل احاطه میشود و یکی از بهترین نقاط شهر برای تماشای چشمانداز آسمانخراشهای معروف دبی است. فرودگاه دبی در منطقه القرهود ساخته شده و در فاصله ۵ کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. بزرگراه شیخ زاید مکانی مناسب برای زندگی است زیرا مرکز شهر و برج خلیفه نمادین تنها دو دقیقه با آن فاصله دارند. خیابان شیخ زاید دبی که با نامهای جاده شیخ زاید دبی و بزرگراه شیخ زاید دبی نیز شناخته میشود، شاهراه اصلی دبی است که از منطقه مدرن و اجاره خودرو در دبی اقتصادی شهر میگذرد. از آنجا که این رستوران خیلی شلوغ میشود، حتما از قبل جا رزور کنید.رستوران سامور: «سامور» (Somewhere) غذاخوری کوچکی در مکانی دنج در خیابان فشن دبی مال است و غذاهایی از بهترین طعمها از سراسر جهان را طبخ میکند و با هر غذا شما را به گوشهای از دنیا میبرد. در اتاقهای هیستریا از ارواح شیطانی یا موجودات ترسناک در انتظارتان هستند که حسابی شما را به وحشت میاندازند؛ بهطوری که تا اتاق سوم قطعا صدای جیغتان بلند میشود، در حالی که همچنان ۱۲ اتاق دیگر پیش رو دارید. چشم انداز تمام اتاق های هتل رو به خطوط افقی سواحل جزیره پالم است و صدای امواج دریا سوییت های این هتل لوکس را موزیکال کرده است.

از خرید در مراکز خرید برجسته گرفته تا غذا خوردن در غذاخوری های شیک و گشت و گذار در هتل های بوتیک، نزدیک این بزرگراه جذابیت زیادی دارد. بارازورا (Barazura): کافه ی بسیار شیک ارائه دهنده ی انواع کوکتل و واقع در قلب آتلانتیس می باشد. همچنین دبی مال دارای یک زمین اسکیت روی یخ، ۲۲ سالن سینمای مجهز، انواع فروشگاه های مجلل و رستوران های شیک است که می توانید با بازدید از آن با یک تیر چند نشان زده و اوقات خوشی را در این مجموعه سپری کنید. چه اجناسی در دبی مال فروخته میشود؟ در این محل از ماهی تازه و سبزی تا میوه و لوازمخانگی و شیرینی فروخته میشود. در فروشگاه دبنهامز در دبی مال از لباس زنانه، مردانه و بچهگانه تا اکسسوریها، لوازم آرایشی و عطر فروخته میشود. منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Mamun Mahmud)لباس و اکسسوری: در طبقه همکف و طبقه اول بسیاری از برندهای معروف لباس از جمله فروشگاههای اروپایی زارا، اچ اند ام، منگو و رالف لورن را پیدا خواهید کرد.جواهرات، ساعت و الماس: برای خرید جواهرات خاص راهی طبقه همکف شوید که یک بخش ویژه به آن اختصاص داده شده است. یک بخش از این پارک، تماما به کاراکترهای مارول اختصاص یافته است.

پنج استخر، یک ساحل خصوصی، یک مرکز تناسب اندام با منظره دریا، یک اسپا، امکانات آب درمانی، فعالیت های سلامتی و وای فای رایگان تنها بخشی از خدماتی هستند که هتل فور سیزن جمیرا بیچ ارائه می دهد. بسیاری از انواع هتل دبی در کنار همین بزرگراه واقع شدهاند. غذاخوری روباز: شما می توانید بهترین غذاخوری روباز را در هتل آتلانتیس دبی، در کنار ساحل، استخر و یا در تراس و باغ بیابید. کلیه مغازهها به بهترین دکوراسیون و سطوح مرمری درخشان، کارکنان حرفهای مسلط به چند زبان و فناوری بالا مجهز هستند. خانوادهها در شهربازی کیدزانیا میتوانند کودکان خود را با بازیهای متنوع سرگرم کنند یا جدیدترین فیلمهای پرفروش هالیوود را در سینماهای مدرن و مجهز این مجموعه به تماشا بنشینند. کودکان زیر چهار سال میتوانند به رایگان از این سکوها بازدید کنند. همانطور که دیدید در این سواحل رایگان همه چیز برای رفاه حال گردشگران آماده است. در این مرکز خرید همه چیز پیدا میکنید؛ از کیف و کفش و لباس گرفته تا لوازم برقی. چهار محل مخصوص در داخل پارک آبی وجود دارند که میتوانید خریدهایی از قبیل، لباس شنا، تیشرت، سوغاتی، حوله، تجهیزات شنا و غیره را در آن انجام دهید. در زمان بازدید از لباس مناسب استفاده نمایید. در این ماهها گرمای هوا آزاردهنده نیست و با لذت بیشتری میتوانید از تفریحات آبی سواحل دبی بهره ببرید. هتل آتلانتیس 1539 اتاق دارد و اتاق های این هتل دارای دکوری ترکیبی از سبک عربی و اقیانوسی می باشند که هر یک از آن ها امکاناتی مدرن، تهویه کننده هوا و یک بالکن با چشم اندازی زیبا دارند.

همچنین یک آرایشگاه برای بانوان و آقایان نیز در کنار یک فروشگاه خرید سوغاتی و لوازم ضروری در این هتل وجود دارد. سپس با افزودن بلیط به سبد خرید، تکمیل مراحل خرید و پرداخت پول، بلیط به صورت اکترونیکی برای شما ارسال خواهد شد. این استخر که به صورت رایگان می باشد در کنار استخر بازی بچه ها قرار گرفته است و شما می توانید همراه کودکان خود به این استخر بروید. اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در سراسر هتل در دسترس می باشد. افرادی که قرارهای کاری و کنفرانس دارند نیز می توانند از خدمات سالن کنفرانس هتل استفاده کنند. همچنین امکان مشاهده موجودات دریایی در آکواریوم و باغوحش زیر آب دبی برای علاقهمندان مهیا است و کسانی که از گرمای هوا خسته شدهاند، در پیست اسکیت روی یخ میتوانند حسوحال خوشی را تجربه کنند. ساحل عمومی جمیرا یکی از بهترین سواحل عمومی دبی در طول ماههای تابستان است چون در طول روز به خاطر گرمای شدید هوا امکان لذت بردن از آب وجود ندارد ولی در شب این امکان براحتی مهیا شده است. این لیست از بهترین کافه ها و رستوران ها در لامر دبی واقعا ارزش دیدن دارد. بزرگراه شیخ زاید واقعا کجاست؟ جاده های عریض بی پایان، ساختمان هایی که ابرها را لمس می کنند و خط افق مسحورکننده، چیزی است که می توانید هنگام رانندگی در این بزرگراه معروف جاده شیخ زاید به راحتی ببینید.

البته این پارک بهگونهای طراحی شده است که کودکان بتوانند به راحتی بازی کنند و امنیت کامل را در کنار خانوادهی خود حس کنند. تبدیل ارز شرف نیز یکی دیگر از بخشهای مرکاتو است که با مراجعه به آن میتوانید به راحتی تبدیل ارز انجام دهید. در دبی کارهای زیاد و متنوعی میتوان انجام داد و یکی از آنها خرید از فروشگاهها و برندهای گرانقیمت است، چیزی که دبی بهخاطر آن معروف است. همه آنها نامهای دیگر بزرگراه شیخ زاید دبی هستند. آنها یکی از با تجربه ترین طلافروشی های دبی هستند. این بزرگره نه تنها شلوغ ترین بزرگراه دبی است، بلکه دارای ساختمان های مرتفع زیادی است که آپارتمان های مسکونی و هتل آپارتمان های خدماتی را در خود جای داده است. مرکز خرید مال آو امارات تا این هتل 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد. یعنی همان بخش مدرن دبی که برجهای بلند و ساختمانهای لوکس و مراکز خرید نیز در آن قرار دارند. قرار است که در روزهای 1 دسامبر و 2 دسامبر (10 و 11 آذر) آتش بازی بسیار جذابی در این خیابان زیبا در دبی به پا شود. ویزای توریستی سهماه: یکی از مهمترین ویژگیهای این نوع ویزا غیرقابل تمدید بودن آن است که دقت به بسیار به آن حائز اهمیت است و شما با اخذ این قسم ویزا میتوانید به مدت ۹۰ روز در دبی اقامت داشته باشید. اتوبوس از دیگر وسایل نقلیه ایست که از فرودگاه بین المللی دبی می تواند شما را به مقصدتان برساند. تائو اسپا (TAO Spa)، داروخانه بوتز (Boots Pharmacy)، هلند و برت (Holland & Barrett)، داروخانه بین سینا (BinSina Pharmacy) و منطقه نیوتریشن (Nutrition Zone) از جمله گزینه های مربوط به این زمینه هستند. واردات دارو از آمریکا صنعت دارو، صنعتی دانش محور است و کسب موفقیت در زمینه هایی همچون طراحی تجهیزات، فرآیندهای تولید و بهبود در کیفیت دارو و ساخت داروهای جدید با سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و توسعه رابطه مستقیم دارد.اگر به دنبال طراحی سایت فروشگاهی برای مغازه طلا و جواهرات خود می باشد پیشنهاد می کنیم از خدمات طراحی وب سایت فروشگاهی شرکت رایان استفاده نماید.

تحت حکومت چهل ساله او، کشور از مجموعه ای متشکل از هفت امارت به یک کشور قدرتمند مدرن با یکی از بالاترین تولید ناخالص داخلی سرانه در جهان عرب و زیرساخت های پیشرفته و سیستم اجتماعی تبدیل شد. دبی یکی از شهرهای مهم امارات متحده عربی است و یکی از هفت امارت امیر نشین امارات متحده عربی است. کشور امارات متحده عربی طی چند دهه اخیر به یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان مبدل گردید. یک زیرساخت قوی و مدرن همیشه یکی از قوی ترین جاذبه های امارات بوده است. دبی به خاطر جاذبه های دیدنی بی نظیرش مانند برج خلیفه، مراکز خرید، پیست های اسکی سرپوشیده ای که دارد مشهور است. تعدادی از مشهورترین مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دبی نیز در کنار این خیابان قرار گرفتهاند. بی شک اشتیاق خرید یکی از دلایل پررنگ سفر به دوبی محسوب می آید. این ترمینال لوکسترین ترمینال فرودگاه دبی محسوب میشود و دفاتر ایرلاین های کانتاس استرالیا و امارات هم در این ترمینال قرار دارند. «تایم اوت مارکت دبی» (Time Out Market Dubai) جدیدترین مرکز غذاخوری سوق البحار محسوب میشود که میزبان ۱۷ سرآشپز و رستوراندار حرفهای است. از دیگر امکانات اقامت در برج العرب دبی می توان به استفاده از کلاب ساحل سامرسالت، پارک آبی وایلد وادی، اسپا، حمام، تراس، چک این و چک اوت از داخل اتاق، جکوزی، تلویزیون با کنترل از راه دور، باشگاه کودکان سندباد، اینترنت رایگان، موسیقی و … هم در داخل این سوئیت طراحی شده است.

در روزهای تعطیل رسمی نیز باز است. در روزهای پایانی هفته یعنی جمعه تا یکشنبه نیز از ۱۰ صبح تا ۱ شب پذیرای بازدید گردشگران خواهد بود. در روزهای شنبه دهکده جهانی دبی از ساعت 14 تا 11 شب باز خواهد بود. دهکده جهانی یک مرکز نمایش تاریخی، فرهنگی و هنری، گردشگری، تفریحی و تجاری است. ساختمان های واقع در امتداد بزرگراه از منطقه مرکز تجارت به خلیج تجاری در بزرگراه شیخ زاید در نظر گرفته می شود. با عبور از بزرگراه شیخ زاید چشمان شما آپارتمانهای مسکونی و هتل هایی را که به آسمان دبی می آیند، جلب می کند. هتل آتلانتیس د پالم دبی (Atlantis The Palm) در جزیره ی پالم جمیرا واقع شده است و با پای پیاده تنها دو دقیقه تا ساحل فاصله دارد. با تور اتوبوسی جزیره پالم جمیرا که از جاده شیخ زاید دبی میگذرد، میتوانید علاوه بر لذت بردن از مناظر طبیعی اطراف، سفری آسوده و راحت به داخل خود جزیره داشته باشید. مناظر سراسر شهر از این منظره حیرت انگیز هستند. قلمرو راه دور (فاصله تا مرکز دبی 15 کیلومتر) اجازه داده است که در اینجا یک مکان آرام و محکم برای تعطیلات خانوادگی آرام با کودکان دور از کلان شهر پر سر و صدا ایجاد شود. در این بازار طیف گستردهای از انواع کالا عرضه میشود؛ بااینحال بسیاری فقط برای خرید اقلامی همچون زعفران، عود، انواع عطر، ادویه و لباسهای عربی به این بازار مراجعه میکنند. این اسکلت عظیم که در ضلع شمالی مرکز خرید دبی در طبقه همکف خودنمایی میکند، در سال ۲۰۰۸ در معدن دانا در ایالت وایومینگ آمریکا کشف شد و ب اساس کارشناسیهای انجامشده احتمالا در اثر خشکسالی جان خود را از دست داده است. این ساختمان ها نه تنها استاندارد زندگی بالایی را ارائه می دهند، بلکه با بسیاری از امکانات مجلل در نزدیکی خود نیز ارائه می شوند.

ساحل جمیرا یکی از زیبا ترین سواحل شهر دبی است که گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود می کشاند؛ این ساحل امتدادی 3 کیلومتری از شن های طلایی رنگ در کنار آب های خلیج فارس است؛ زیبایی ساحل در کنار امکانات مدرن این منطقه ساحل جمیرا را به تفریگاهی محبوب بین گردشگران و حتی مردم بومی تبدیل کرده است به طوری که بهترین ساحل پیاده روی در دبی شناخته شده است. ساختمان های بزرگراه شیخ زاید در بین ساکنان دبی بسیار محبوب هستند. در اکثر ساختمان های اطراف این بزرگراه امکانات خوبی مانند استخر، سالن های ورزشی و پارکینگ خواهید یافت. مهمانان این فرصت را دارند تا یک هلیکوپتر برای گشت 15 دقیقه ای در اطراف دبی و یا سرویس حمل و نقل به فرودگاه را رزرو کنند. سرسره ی تقریبا عمودی آن در عرض تنها چند ثانیه شما را از 9 طبقه به پایین رها می کند و سپس از طریق یک لوله ی آکریلیک به زیر آب می روید و در حالی که با خیال راحت از داخل لوله عبور می کنید می توانید کوسه های قاتل و سفره ماهی ها را در اطراف خود مشاهده کنید. این پارک تفریحی به دنبال این است که که در پی این همه تلاش در تمامی این سالها ” مقصد نهایی گردشگری بین المللی ” را از آن خود کند و مردم را از سراسر دنیا به سمت خود بکشاند و کاملا موفق هم شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد